Visa z kampanią na mundial kobiet
Akcja „One Moment Can Change the Game” ma wzmocnić znaczące chwile, które kobiety tworzą na boisku i poza nim. Podczas tegorocznego turnieju, który potrwa od 7 czerwca do 7 lipca, Visa rozszerzy wsparcie dla kobiet i podkreśli swoje zaangażowanie w różnorodność i integrację.
Globalna kampania zostanie aktywowana na 33 rynkach. Obejmie telewizję, media cyfrowe, społecznościowe, drukowane i outdoor.
Sarai Bareman, szefowa FIFA ds. kobiet w piłce nożnej, powiedziała: – Dla rozwoju kobiecej piłki nożnej kluczowe znaczenie ma fakt, że partnerzy tacy jak Visa bardzo angażują się w naszą imprezę, i cieszę się, że mogę wspierać ich globalną kampanię, która koncentruje się na kobietach.
Globalna kampania Visa została wyprodukowana przez Saatchi & Saatchi London. Działania będą wspierane przez piłkarki Lucy Bronze, Eugenie Le Sommer, Kim Little, Dzsenifer Maroszan i Nadia Nadim.
Turniej będzie zarazem największą dotychczasową inwestycją Visa w piłce nożnej kobiet. Visa zapewni również 1600 terminali w punktach sprzedaży w dziewięciu oficjalnych miastach-gospodarzach mundialu. Dla fanów udostępnione zostaną także pamiątkowe karty Visa prepaid oraz opaski na rękę umożliwiające płatność.