Ze świata 28 kwietnia 2019

Rangers FC nadal z 32Red

Szkocki klub piłkarski Rangers FC zgodził się na przedłużenie dwuletniej współpracy z głównym sponsorem, marką kasyn online 32Red.


Rangers nawiązał współpracę z 32Red od sezonu 2014/15, a nowy kontrakt ma objąć kampanie 2019/20 i 2020/21.

Logo marki należącej do Kindred Group pozostanie na froncie koszulek meczowych pierwszej drużyny Rangers, a jej logo będzie widoczne również na oficjalnych strojach treningowych i na stadionie Ibrox Park.

Neil Banbury, dyrektor generalny w Wielkiej Brytanii Kindred Group, powiedział: – W 32Red jesteśmy zaangażowani w odkrywanie na nowo modelu sponsorowania sportu, dzięki czemu przynosi on korzyści całej społeczności. Rozszerzenie naszych relacji z Rangers zapewni nam wyjątkową pozycję do wspierania lokalnej społeczności i tych, którzy jej najbardziej potrzebują, dzięki inicjatywom takim jak „Big Sleep Out”, który pomógł zebrać fundusze dla bezdomnych Glasgow.

– Nominowanie Stevena Gerrarda na stanowisko menedżera na początku sezonu, walka o tytuł w Scottish Premiership i powrót europejskich pucharów to dokładnie ta droga, którą widzieliśmy w 2014 roku i czekamy na wiele bardziej ekscytujących dni i nocy na zatłoczonym Ibrox, takich jak te radosne chwile w tym sezonie.