Messi i Salah wspólnie promują Pepsi
„For The Love Of Pepsi” to nowa platforma komunikacyjna Pepsi, która powstała z myślą o tegorocznej piłkarskiej kampanii.

W pierwszym materiale promocyjnym o tytule „Last Can Standing” pojawili się Leo Messi (FC Barcelona) oraz Mohamed Salah (Liverpool FC).
Działania mają na celu podkreślić umowę na sponsoring Ligi Mistrzów UEFA. Jest to również związane ze wznowieniem tych rozgrywek.
– Kręcenie tegorocznej reklamy z Pepsi było świetną zabawą. Koncepcja opiera się na zabawie i umiejętnościach piłkarskich. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania będzie nadal zachęcać fanów piłki nożnej do oddawania się pasji i miłości do gry – skomentował Leo Messi.
Kampanię będzie prowadzona w 65 krajach i towarzyszy jej nie tylko spot wideo, ale i reklamy na opakowaniach, na nośnikach zewnętrznych, w social mediach, jak i w punktach sprzedaży.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



