Ze świata 13 lutego 2019

Messi i Salah wspólnie promują Pepsi

„For The Love Of Pepsi” to nowa platforma komunikacyjna Pepsi, która powstała z myślą o tegorocznej piłkarskiej kampanii.

W pierwszym materiale promocyjnym o tytule „Last Can Standing” pojawili się Leo Messi (FC Barcelona) oraz Mohamed Salah (Liverpool FC).

Działania mają na celu podkreślić umowę na sponsoring Ligi Mistrzów UEFA. Jest to również związane ze wznowieniem tych rozgrywek.

– Kręcenie tegorocznej reklamy z Pepsi było świetną zabawą. Koncepcja opiera się na zabawie i umiejętnościach piłkarskich. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania będzie nadal zachęcać fanów piłki nożnej do oddawania się pasji i miłości do gry – skomentował Leo Messi.

Kampanię będzie prowadzona w 65 krajach i towarzyszy jej nie tylko spot wideo, ale i reklamy na opakowaniach, na nośnikach zewnętrznych, w social mediach, jak i w punktach sprzedaży.