ONE z brokerem
Singapurska organizacja ONE Championship ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Fullerton Markets, firmą brokerską działającą na terenie Azji.

Porozumienie to będzie trwało do marca roku 2020 i obejmie następujące rynki: Singapur, Tajlandię i Wietnam.
Więcej szczegółów współpracy nie ujawniono, ale Mario Singh, twórca i dyrektor zarządzający Fullerton Markets komentując te doniesienia powiedział: – Obserwujemy od dawna niesamowicie szybki rozwój marki ONE Champioship i nie możemy doczekać się rozpoczęcia współpracy z tą marką jako jej oficjalny partner rynku brokerskiego. Zawodnicy walczący dla One wyznają te same wartości co my, czyli: pasję, zaangażowanie i dążenie do doskonałości.
Chatri Sityodtong, dyrektor zarządzający One dodał natomiast: – Mam zaszczyt ogłosić, że ONE Championship zawarło oficjalną umowę z najszybciej rozwijającą się firmą brokerską w Azji, Fullerton Markets. Ponieważ nasza marka nadal rozwija się niezwykle szybko, ważne jest aby w najbliższych latach współpracować z organizacjami charakteryzującymi się podobnym podejście do biznesu, zaangażowanymi w osiągnięcie wspólnego celu.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Aryna Sabalenka otwiera konto na YouTube vlogiem z Wimbledonu
Zaledwie dzień po potwierdzeniu wycofania się z turnieju w Kanadzie Aryna Sabalenka zaskoczyła świat, tworząc swój nowy kanał na YouTube.


![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-768x512.jpeg)
