Ze świata 23 stycznia 2019

Puma wzmacnia ekspozycję w Afryce

Producent odzieży i sprzętu sportowego Puma od wielu lat angażuje się we wspieranie afrykańskich federacji piłkarskich.


Niemiecka firma do portfolio dołączyła Egipską Federację Piłkarską. – Egipt ma niesamowitą historię i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy ich zaopatrzyć w nasze produkty – powiedział Johan Adamsson, dyrektor ds. marketingu sportowego i licencji sportowych w Pumie.

Na mocy porozumienia Puma zapewni wszystkie reprezentacje. Współpraca będzie obowiązywać przez cztery lata, aż do zakończenia Mistrzostw Świata FIFA 2022.

W przeszłości ten producent odziewał już Egipcjan (na zdjęciu koszulka z 2012 roku – przyp.). Jednak w ostatnich latach federacja miała umowę z adidasem.

Puma współpracuje także z federacjami piłkarskimi z Angoli, Kamerunu, Ghany, Senegalu, Togo oraz Wybrzeża Kości Słoniowej.