Ze świata 17 stycznia 2019

Ciekawy zabieg sponsora Philadelphia Union

Finalista zeszłorocznego US Open Cup, Philadelphia Union, od 2011 roku może liczyć na Bimbo Bakeries USA.


Firma będąca sponsorem głównym i której kontrakt z klubem Major League Soccer wygasa z końcem 2019 roku, zmienia swoje podejście do wsparcia.

Przede wszystkim, logo w najbliższym sezonie, które widnieje na koszulkach meczowych, będzie monochromatyczne, co ma lepiej komponować się ze strojami.

Ale to nie wszystko. Tim McDermott, dyrektor handlowy klubu, już jakiś czas temu powiedział, że istnieje możliwość, by Bimbo promowało także inne swoje marki, a są to choćby Sara Lee, Stroehmann’s, czy Entenmann’s.

– Nowe zasady w MLS pozwalają na umieszczenie innej marki na koszulkach domowych, innej na wyjazdowej, o ile mają one tego samego właściciela. To pozwala nam na elastyczność i coś, co może być interesujące dla Bimbo. Rozmawiamy z nimi na ten temat – zapewnił.

Warto dodać, że zawodnikiem tego klubu jest Kacper Przybyłko.