Ze świata 26 listopada 2018

DAZN ma wielkie plany

DAZN, serwis strumieniowy OTT, zapewnił, iż w 2019 roku wystartuje ze swoimi usługami na rynku hiszpańskim.


To kontynuacja globalnej ekspansji, która rozpoczęła się już w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej. Wystarczy powiedzieć, że DAZN zaczyna sobie dobrze poczynać w Stanach Zjednoczonych.

W DAZN wiedzą, że by poradzić sobie w Hiszpanii potrzebują mocnych kart. Taką są bez wątpienia wyłączne prawa do Premier League, które będą obowiązywać przez trzy sezony. Od kampanii 2019/20 DAZN będzie pokazywał 235 meczów na żywo.

To nie jest wszystko. Platforma nabyła też wyłączne prawa do MotoGP w tym samym okresie. – Jesteśmy pewni, że DAZN ze swoją niewiarygodną wizją i doświadczeniem będzie idealnym partnerem dla MotoGP – powiedział Manel Arroyo, dyrektor zarządzający Dorna Sports.