Ze świata 19 listopada 2018

Real Betis z gigantem handlu elektronicznego

Real Betis Balompie, klub występujący w LaLiga Santander, zyskał niezwykle atrakcyjnego partnera.


Umowę podpisano z Amazon, gigantem handlu elektronicznego. Na mocy tego porozumienia otwarte zostaną oficjalne sklepy klubowe w pięciu europejskich krajach.

Tym samym sklep internetowy Betisu znajdzie się pod takimi domenami jak Amazon.es, Amazon.it, Amazon.fr, Amazon.de i Amazon.co.uk. W tym miejscu warto przypomnieć, że pierwszym klubem piłkarskim, który zdecydował się na taki ruch było SSC Napoli.

Taka współpraca ma ułatwić klientom we Włoszech, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii zakupy klubowy gadżetów.

Partnerstwo z Amazonem jest częścią międzynarodowej strategii rozwoju Betisu. We wrześniu klub związał się z BeSoccer, które zostało nowym partnerem technologicznym. Zmieniono także stronę internetową i aplikację klubową.

Dyrektor generalny piłkarskiego klubu, Ramón Alarcón, powiedział: -Real Betis ma miliony fanów na całym świecie i obecnie konkuruje w europejskich pucharach, dla nas bardzo ważne jest dostarczenie oficjalnych produktów wszystkim naszym fanom w i poza Hiszpanią, a dzięki Amazonowi otworzyliśmy jednocześnie sklepy w pięciu krajach w Europie.