MLB pohandlowała prawami
Major League Baseball (MLB) przedłużyła multiplatformowy kontrakt dotycząc praw medialnych z Fox Sports.

Umowa będzie obowiązywać do 2028 roku. Obejmie prawa telewizyjne, cyfrowe oraz hiszpańskojęzyczne, dla Fox Deportes. Według „Bloomberga” rocznie gigant medialny zapłaci 714 mln dolarów.
Dzięki kontraktowi Fox Sports zachowa prawa telewizyjne do najważniejszych wydarzeń MLB, pozostając zarazem wyłącznym partnerem telewizyjnym dla kończącego sezon World Series. Fox Sports z MLB współpracuje od ponad 20 lat.
To nie jest koniec. MLB podpisała trzyletnią umowę z serwisem streamingowym DAZN, który będzie mógł pokazywać wejścia na żywo w trakcie meczów. Można spodziewać się, że serwis OTT uruchomi weekendowy wieczorny show.
Warto dodać, że trzecim nadawcą posiadającym prawa do MLB jest ESPN. Na mocy obowiązującej umowy, ważnej do 2021 roku, będzie ona pokazywać do 90 meczów sezonu regularnego.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



