Ze świata 13 listopada 2018

NBA z muzycznym startupem

National Basketball Association (NBA) ogłosiła zawarcie partnerstwa z muzycznym startupem UnitedMasters.

UnitedMasters uruchomiono w zeszłym roku. Pozwala niezależnym twórcom muzyki na licencjonowanie własnej muzyki oraz jej dystrybucję do firm za pośrednictwem usług promocyjnych.

Na mocy kontraktu wybrana grupa artystów zostanie zaprezentowana na kontach społecznościowych NBA, a także na platformach cyfrowych, które mają zasięg na poziomie 1,5 miliarda.

– Ta bezprecedensowa współpraca dotyczy ekosystemu, który budujemy, aby bezpośrednio łączyć marki oraz twórców UnitedMasters, tak by ich muzykę można było usłyszeć na całym świecie – powiedział Steve Stoute, dyrektor wykonawczy UnitedMasters.

Jeff Marsilio, wiceprezes NBA, dodał, że dzięki tej kooperacji „fani będą mieli nowy sposób na odkrywanie muzyki (…), a wschodzący artyści zyskają ogromną cyfrową scenę, by dzielić się swoją muzyką”.