Ze świata 27 października 2018

MATTA wypromuje ATP

Brytyjska agencja kreatywna MATTA wygrała przetarg na obsługę identyfikacji wizualnej ATP Tour.

Trzyletni kontrakt obejmuje obsługę marketingową i globalny branding serii, w tym kończące sezon Nitto ATP Finals rozgrywany obecnie w hali The O2 w Londynie.

 
MATTA, która powstała zaledwie trzy lata temu i dwukrotnie została nominowana do nagrody BT Sport Industry Awards w kategorii Młoda Agencja Roku ma za zadanie przyczynić się do poszerzenia atrakcyjności i profesjonalizmu męskiego tenisa.
 
– ATP World Tour to 64 turnieje, ale zwykle fani angażują się w turnieje lokalne lub cztery imprezy Wielkiego Szlema czy finały Nitto. Chcemy, aby Tour trafił do większej ilości osób, w wielu miejsach, przy czym wzrost świadomości marki również jest dla nas kluczowy. – mówi George Ciz, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju biznesu w ATP.
 
Nowa kampania realizowana będzie od listopada.