Ze świata 24 września 2018

ESPN+ jest sukcesem

Firma Walt Disney ujawniła, że jej usługa strumieniowa ESPN+ w ciągu pięciu miesięcy uzyskała milion nowych subskrybentów.

ESPN+ została wprowadzona na rynek w kwietniu br. jako część gigantycznej marki telewizyjnej w strukturze OTT. Usługa dostępna jest w USA za niecałe 5 dolarów miesięcznie, lub 50 dolarów rocznie, oferując użytkownikom sport na żywo, materiały autorskie i szereg programów VOD.

 
Platforma ma imponujące portfolio z punktu widzenia amerykańskiego obywatela, bowiem pokazuje ligi Major League Baseball, National Hockey League, Major League Soccer i sport uniwersytecki. Dodatkowo, kanał to wyłączny nadawca Serie A TIM, Coppa Italia i FA Cup w Stanach.
 
W maju ESPN sfinalizowało również wartą 1,5 miliarda dolarów umowę telewizyjną z federacją UFC, w ramach której od stycznia 2019 roku 15 pojedynków transmitowanych będzie wyłącznie w ESPN+.