Ze świata 13 września 2018

Coca-Cola partnerem Premier League

Angielska Premier League przez najbliższe 3,5 roku współpracować ma z brytyjskim oddziałem koncernu spożywczego Coca-Cola.

Umowa, która wejdzie w życie od stycznia 2019 roku jest pierwszym kontraktem sponsorskim, w ramach którego producent napojów uruchomi wiele marek ze swojego portfolio, ze szczególnym naciskiem na promowanie produktów bez cukru lub o jego niskiej zawartości.

 
Premier League i Coca-Cola mają współpracować przy realizacji wielu aktywacji fizycznych i cyfrowych, w tym organizacji "podróży" trofeum za wygranie ligi po kraju i jego prezentacji fanom. Obie strony realizują już także działania na rzecz promocji zrównoważonego rozwoju i recyklingu.
 
Partnerstwo to potwierdzać ma zaangażowanie Coca-Coli w piłkę nożną, bowiem firma ma w swojej historii sponsoring English Football League (EFL). Jest również wieloletnim partnerem FIFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw świata.
 
– Premier League to jedna z najbardziej różnorodnych lig na świecie. Łączy ludzi pasją do futbolu. Cieszymy się, że i my będziemy tego częścią. – mówi Jon Woods, dyrektor generalny brytyjskiego oddziału Coca-Coli.
 
Coca-Cola dołączyła tym samym do takich firm, jak Barclays, TAG Heuer, Nike, EA Sports, Cadbury i Carling, które są partnerami Premier League.