Juventus rozszerza umowę z IMG
Włoski Juventus FC rozszerzył swoją umowę z agencją IMG na rynki Ameryki Północnej. IMG rozpowszechnia prawa licencyjne tego klubu.
Juventus zwiększa swoją obecność w tym regionie, biorąc udział w letnich spotkaniach towarzyskich na kontynencie. Umowa z IMG obejmuje prawa medialne na rynek USA i Kanady.
W tym roku mistrzowie Włoch rozegrali tutaj trzy sparingi – z Bayernem Monachium (Filadelfia), SL Benficą (Nowy Jork) i Realem Madryt (Waszyngton).
W ramach nowego porozumienia, IMG ma rozwijać działalność licencyjną klubu poprzez sieć biur w Azji, USA i Kanadzie. Całość koordynować ma placówka we włoskim Mediolanie.
Już teraz IMG było wyłączym przedstawicielem licencyjnym "Starej Damy" na terytoriach azjatykich, w Australii i Nowej Zelandii. Kontrakt ten podpisany został w 2016 roku i zapewniał sprzedaż produktów z marką Juventusu, w tym odzieży, gadżetów oraz akcesoriów samochodowych i turystycznych.