Ze świata 6 września 2018

Drogba twarzą kampanii Yokohamy

W ramach oficjalnej współpracy producenta opon Yokohama z Chelsea FC, twarzą nowej kampanii firmy będzie Didier Drogba.

Legenda "The Blues" będzie promować współpracę Yokohamy z klubem i weźmie udział w serii wydarzeń dla gości VIP na całym świecie. Kampania promocyjna realizowana będzie na pięciu kluczowych rynkach zagranicznych producenta – w Indiach, Malezji, Wietnamie, Francji i na Półwyspie Iberyjskim.

 
Drogba ma uosabiać hasło "Drive For More" w kontekście piłkarskim. Zadebiutował w Chelsea w sierpniu 2004 roku, będąc rekordowym wówczas transferem klubu. W trakcie swojej kariery zdobywał na Stamford Bridge cztery razy mistrzowski tytuł, Ligę Mistrzów UEFA, zatrzymując się jednocześnie na czwartej pozycji w historii najlepszych strzelców zespołu.
 
– Chelsea jest tak wielką częścią mojego życia i kariery, że jestem dumny mogąc wpływać na popularność klubu na całym świecie. – powiedział Drogba.