Bayern przesiądzie się do BMW?
Dwie marki motoryzacyjne - BMW i Audi - walczą o to, kto będzie oficjalnym sponsorem niemieckiego Bayernu.
Aktualnym sponsorem mistrza Niemiec jest Audi, które współpracuje z klubem od 2002 roku. Koncern jest również udziałowcem Bayernu, posiadając 8,33% akcji o wartości 90 milionów euro.
Audi korzysta z szerokiej promocji marki przy Bayernie – piłkarze tego klubu jeżdzą bowiem samochodami Audi. Uli Hoeness i Karl-Heinz Rummenigge poinformować mieli jednak firmę, że nie są zadowoleni z aktualnej współpracy i są skłonni przyjąć ofertę rodzimego konkurenta.
Hoeness i Edmund Stoiber – członek klubowej rady nadzorczej – dążą bowiem do podpisania umowy z BMW. Audi zareagowało natychmiast, przysyłajac Bayernowi ofertę nowej, ważnej do 2030 roku umowy, opartej na znacznie lepszych warunkach finansowych.