Ze świata 9 sierpnia 2018

Eleven rozpoczyna brytyjską ekspansję

Po wybraniu nowego szefa marketingu Eleven dla Wielkiej Brytanii, firma zaczyna agresywną walkę z pozostałymi nadawcami.
Sportowy nadawca przygotowuje się do uruchomienia dwóch pierwszych kanałów Eleven na rynku brytyjskim. Szefem marketingu na tym rynku został Scott Fenton.
 
Eleven Sports potwierdził już swój plan abonamentowy sprawiając, że telewizja może zdezorganizować brytyjski rynek transmisji sportowych.
 
Globalny nadawca w tym tygodniu uruchomić ma pierwszy z kanałów, z bezpłatnym i ekskluzywnym zasięgiem do golfowych rozgrywek PGA Championships. W przyszłości fani będą mogli wybierać miesięczne lub roczne pakiety – warte odpowiednio 5,99 i 59,99 funtów.
 
Po ich zakupie odblokowany zostanie dostęp do wszystkich treści Eleven poprzez platformę online oraz dwie aplikacje mobilne, które wkrótce mają mieć swoją premierę.
 
Eleven Sports odważnie wchodzi na rynek brytyjski, posiadając tutaj wyłączne prawa do pokazywania Serie A, LaLiga, Eredivisie, czy lig w Szwecji i Chinach. Wkrótce nadawca ma także przejąć od BT Sport prawa do walk organizacji UFC.