Ze świata 4 sierpnia 2018

Joshua z bukmacherem

Mistrz świata bokserskiej wagi ciężkiej - Anthony Joshua - został globalnym ambasadorem marki bukmachera William Hill.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy partnerstwo obejmie wykorzystywanie wizerunku brytyjskiego boksera w zintegrowanych kampaniach reklamowych firmy na terenie Wielkiej Brytanii. Joshua, który niedawno rozszerzył swoją umowę z Matchroom Boxing pojawi się także w mediach społecznościowych William Hill.

 
Bukmacher już wcześniej współpracował z Joshuą dzięki porozumieniu z Matchroom, gdy firma była sponsorem tytularnym walk sportowca. Nowa umowa wchodzi w życie w czasach, gdy William Hill planuje ekspansję na rynek w USA po złagodzeniu przepisów o zakładach sportowych w tym kraju.
 
– To jedna z wiodących postaci świata sportu naszego pokolenia. Bardzo szybko osiągnął w swojej dyscyplinie wiele. – mówi dyrektor generalny William Hill, Philip Bowcock.
 
Pozostali partnerzy marketingowi AJ to Under Armour, JD Sports, Beats by Dre, Lucozade, Jaguar i Lynx.