Ze świata 2 sierpnia 2018

Audi nadal z MLS

Amerykańska liga Major League Soccer przedłużyła m.in. umowę sponsoringu tytularnego z Audi.
W ramach umowy, koncern motoryzacyjny pozostanie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym i sponsorem tytularnym fazy play-off, znanej jako Audi MLS Cup Playoffs. Audi kontynuować będzie także analizę statystyczną wszystkich spotkań MLS, korzystając z indeksu Audi Player.
 
Przedłużenie współpracy jest kolejnym znakiem zaangażowania firmy w sport w USA, po niedawnym otwarciu nowego stadionu DC United, znanego jako Audi Field. Ponadto, firma współpracuje z dziesięcioma zespołami, występującymi za boiskach MLS.
 
– W dalszym ciągu dokładamy wszelkich starań, aby podnosić poprzeczkę rywalizacji w piłce nożnej i cenimy sobie to partnerstwo, które pozwala nam na udział w amerykańskim futbolu. – mówi Loren Angelo, wiceprezes ds. marketingu w Audi of America.