AS Monaco otwiera się na Azję
Francuskie AS Monaco uruchamia oficjalne konta na chińskich portalach społecznościowych Weibo, Toutiao i Dongqiudi.
Ogłoszenie zamiaru utworzenia tych profili nastąpiło na kilka chwil przed rozegraniem francuskiego Superpucharu, który drugi raz w historii odbędzie się w Chinach. Na stadionie w Shenzhen Monaco zmierzy się w nim z Paris Saint-Germain.
Profil PSG istnieje na Weibo już od lutego, a ostatnio zespół pojawił się także na Dongqiudi.
– To podkreślenie naszych ambicji na arenie cyfrowej. Chcemy zwiększać liczbę naszych odbiorców i zyskać dodatkową widoczność. Chiny są jednym z naszych rynków docelowych w naszej międzynarodowej strategii rozwoju. – mówi Juli Ferre Nadal, dyrektor marketingu AS Monaco.
Ostatnio klub potwierdził także pozyskanie nowego sponsora. Przez dwa lata wspierał go będzie producent zegarków Le Rhöne.