PUMA wchodzi w koszykówkę
Kobiece rozgrywki Women’s National Basketball Association (WNBA) podpisały umowę z firmą PUMA.
Porozumienie ujawniono podczas weekendu WNBA All-Star Game w Minneapolis. Kontrakt pozwoli firmie na wykorzystywanie znaków towarowych ligi oraz realizację własnych kampanii promocyjnych z użyciem wizerunku koszykarek klubów WNBA.
– Jestem dumna z bycia częścią rodziny WNBA i marki, która wspiera ligę. Reprezentujemy siłę, niezależność, atletyzm, indywidualność i feminizm. – mówi Skylar Diggins-Smith, gwiazda rozgrywek.
Długość kontraktu i jego warunki finansowe nie zostały ujawnione. Jego podpisanie wyznacza jednak nowy kierunek PUMY, która w czerwcu zatrudniła Jaya-Z jako dyrektora kreatywnego marki w dziedzinie koszykówki.
PUMA podpisała także niedawno indywidualne umowy z koszykarzami NBA – Deandre Aytonem, Marvinem Bagleyem III i Terrym Rozierem.