Ze świata 22 czerwca 2018

Kobieca piłka po nowemu

Football Association zaprezentowało nowy branding czterech najwyższych poziomów rozgrywek piłki nożnej kobiet w Anglii.

Nowa identyfikacja wizualna rozgrywek obowiązywać będzie od sezonu 2018/2019. Tożsamość marki przygotowana została przez agencję Nomad Studio i obejmować będzie The FA Women’s Super League, The FA Women’s Championship, The FA Women’s National League – Northern Premier Division/Southern Premier Division oraz The FA Women’s National League – Division 1 North, Division 1 Midlands, Division 1 South East i Division 1 South West.

 
Projekt realizowany był przez kilka miesięcy i obejmował konsultacje z klubami, zawodnikami i kibicami.
 
– Stworzenie nowej tożsamości marki było dla nas bardzo ważne. Chcieliśmy aby była dynamiczna, nowoczesna i przyciągała wzrokiem szersze grono odbiorców, a także aby ujednoliciła cztery najwyższe poziomy rozgrywek w piłce kobiecej. – mówi Marzena Bogdanowicz, szefowa działu marketingu i reklamy kobiecej sekcji FA.
 
Najbliższy sezon w brytyjskim kobiecym futbolu rozpoczyna się 18 sierpnia.