Ze świata 10 czerwca 2018

Tecnifibre i Lacoste obierają wspólną strategię rozwoju

W zeszłym roku Lacoste nabyło 80 procent udziałów w Tecnifibre, francuskim producencie rakiet do tenisa i squasha. Teraz czas na kolejne ruchy.


Obie marki chcą wspólnie iść naprzód, znajdując synergie i dołożyć wszelkich starań, aby to osiągnąć. Lacoste zamierza w ten sposób wzmocnić swoją obecność na rynku sportowym. Tecnifibre skorzysta na pozycjonowaniu marki Lacoste. Uzupełniający charakter działalności obu brandów pozwala im oferować globalną ofertę rakiet sportowych.

Thierry Guibert, prezes Lacoste: – DNA marki Tecnifibre to bardzo silne wartości oraz jakość opracowana w świecie tenisa. Potrzebowaliśmy technicznej więzi, której nam brakowało. Ten zakup był w końcu całkiem logiczny, z myślą o stworzeniu z Tecnifibre globalnego gracza w obszarze rakiet, siatek i piłek.

Pierwszymi efektami wspólnych działań jest podpisanie kontraktu indywidualnego z Jeremym Chardym. Zawodnik został ambasadorem obu marek. Kolejnym krokiem będzie wspólne wspieranie turniejów tenisowych.