Adobe zbada potrzeby fanów ONE Championship
Celem współpracy jest poszerzenie dotarcia z produktami ONE, szczególnie z nową aplikacja mobilną organizacji, do nowych odbiorców oraz lepsze dopasowanie produktu do potrzeb fanów.
Twórcy ONE liczą, że współpracy z Adobe da im odpowiedź na pytanie o to, czego jeszcze oczekują fani sportów walki, a co pomogłoby w dalszym rozwoju biznesu.
Chatri Sityodtong, szef One jest przekonany, że współpraca z Adobe przyniesie dużo korzyści. – Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić naszym fanom na całym świecie te same wrażenia w różnych kanałach, poprzez które odbierają nasze produkty. Analizy od Adobe dadzą nam lepszą wiedzę w zakresie zrozumienia potrzeb naszych widzów. A dzięki temu będzie mogli do nich dostosować i spersonalizować treści – przyznał.
Organizacja myśli również nad wdrożeniem w przyszłości możliwości korzystania z rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości, dzięki której fani oglądający gale przez internet lub w telewizji mieliby możliwość poczuć atmosferę hali, w której odbywa się wydarzenie.