Ze świata 23 maja 2018

LAFC z partnerem ułatwiającym funkcjonowanie

Los Angeles FC (LAFC), franczyza Major League Soccer, ogłosiła partnerstwo z firmą, która ułatwi fanom m.in. korzystanie z usług gastronomicznych.

Appetize będzie rozwijać swoje usługi na nowym stadionie LAFC, który powstał za 350 milionów dolarów amerykańskich. Banc of California Stadium otwarto 18 kwietnia.

Ponad 200 terminali POS (point-of-sale) będzie używanych w całym klubie, zarówno w przestrzeniach biurowych, jak i na stoiskach koncesyjnych. Ma to zapewnić „najwyższą jakość obsługi klienta, maksymalizując mobilność”.

Appetize korzysta z systemu Android i iOS, który obejmuje płatności zbliżeniowe we wszystkich punktach transakcyjnych. Wdroży również terminale przenośne POS dla kelnerów na poziomie premium.

Ponadto system zapewni platformę dla przyszłych możliwości, takich jak bezpośrednia płatność za pośrednictwem mobilnego portfela za pośrednictwem oficjalnej aplikacji LAFC.

– Chcemy wprowadzać technologię i innowacje, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia naszym kibicom, gdy przybędą na nasz stadion, łącząc naszą pierwszoligową mobilną strategię ze światowej klasy infrastrukturą technologiczną – dodał wiceprezes wykonawczy LAFC i dyrektor ds. biznesu, Larry Freedman.