Ze świata 14 maja 2018

Manchester City jako pierwszy

Drużyna Manchesteru City FC występująca w Women’s Super League pozyskała sponsora na rękawki koszulek.


Tym samym jest to pierwsza ekipa w tych rozgrywkach, która podpisała tego typu umowę. Kontrakt zawarto z QNet, firmą z branży sprzedaży bezpośredniej.

Warto dodać, że QNet wspiera także drużynę występującą w Premier League.

Okresu na jaki parafowano umowę, na mocy której firma będzie sponsorem zespołu kobiet nie ujawniono.

QNet przygotuje również serię treści pod wspólną marką i skorzysta z obecności na bandach LED w dniu meczowym. Konkursy dla kibiców i dedykowane aktywacje cyfrowe są również częścią umowy.

– Piłka nożna kobiet rozwija się i łączy się z naszą rosnącą bazą fanów w Azji, gdzie QNet jest silnie obecny, co jest ważne dla wszystkich w klubie. Współpracując z QNet, mamy nadzieję, że uda nam się przenieść magię kobiecej piłki nożnej do jeszcze większej liczby osób i zapewnić naszym sympatykom na całym świecie możliwość zbliżenia się do kobiecego zespołu Manchesteru City – powiedział Gavin Makel, dyrektor ds. kobiecej piłki nożnej w klubie.