Ze świata 30 kwietnia 2018

Startuje PSG Park

Paris Saint-Germain, klub występujący w Ligue 1 Conforama, kontynuuje starania o zbudowanie silnej obecności na rynku chińskim.


Uruchomiony został projekt PSG Park. Francuski ligowiec twierdzi, że obszar rekreacyjny o powierzchni 1700 metrów kwadratowych jest pierwszym tego typu obiektem otwartym przez klub piłkarski w Chinach. Obejmuje kryte boiska piłkarskie, siłownię, restaurację i bar sportowy, a także sklepy z najnowszymi produktami Paris Saint-Germain.

Fabien Allègre, dyrektor marketingu i marki PSG, powiedział: – Chiny są bardzo ważne dla rozwoju klubu. PSG Park to wyjątkowy sposób na zapewnienie klubowi eleganckiej i stałej obecności w pobliżu naszych chińskich fanów.

– W ciągu ostatnich kilku lat ciężko pracowaliśmy, aby znaleźć odpowiednich partnerów, którzy z powodzeniem opracują długoterminową strategię w tym kraju. Nadszedł czas, aby przyspieszyć i wzmocnić obecność naszej marki poprzez serię dużych projektów, które przyczynią się do naszego sukcesu w Chinach – dodał.

PSG w zeszłym miesiącu nawiązało współpracę z azjatycką agencją marketingu sportowego Desports. Firma będzie wyłącznym zarządcą praw sponsoringowych klubu w Chinach i Hongkongu. Umowa będzie obowiązywać przez trzy i pół roku.