Ze świata 30 marca 2018

DTM będzie sprzedawać prawa globalnie

Deutsche Tourenwagen Masters (DTM), seria wyścigów samochodów turystycznych, podpisała bardzo ważną umowę.


Otóż DTM będzie wspierane przez International Management Group (IMG). Agencja zajmie się dystrybuowaniem praw do transmisji telewizyjnych serii.

Umowa została podpisana na okres dwóch lat. To istotne wydarzenie do profesjonalnej komercjalizacji serii, a także zwiększenia jej zasięgu medialnego.

Z porozumienia wyłączone są trzy rynki: niemiecki, austriacki i szwajcarski.

– Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera w IMG, największym na świecie niezależnym dystrybutorze praw do sportowych transmisji na żywo – przyznał Achim Kostron, dyrektor generalny ITR GmbH, czyli medialnego ramienia DTM.

– DTM to jedna z najpopularniejszych międzynarodowych serii wyścigów samochodów turystycznych, z dużą rzeszą fanów sportów motorowych z całego świata. Dodajmy do tego trzy niemieckie marki premium Audi, BMW i Mercedes-Benz – stwierdził Christian Salomon, wiceprezes, dyrektor zarządzający IMG Niemcy, Austria i Szwajcaria.