Ze świata 25 lutego 2018

AS Monaco wzmacnia strategię cyfrową

AS Monaco, aktualny piłkarski mistrz Francji, w którym gra Kamil Glik, podpisała kontrakt z agencją mającą wzmocnić strategię w mediach cyfrowych.


Umowę zawarto z Seven League, firmą z siedzibą w Londynie, która na wstępie zapozna się z aktywnościami klubu, a następnie określi w jaki sposób klub może wykorzystać swoją obecną strategię, aby dotrzeć do fanów na całym świecie.

Agencja powstała w 2012 roku. Ma na swoim koncie współpracę z takimi klubami jak Tottenham Hotspur FC, Leicester City, Newcastle United FC, FC Barceloną czy Juventus FC.

Wadim Wasiliew, dyrektor wykonawczy AS Monaco, powiedział po podpisaniu porozumienia: – Od początku naszego projektu ciężko pracowaliśmy, aby nasze media cyfrowe osiągnęły wysoki poziom. Dziś uważamy, że musimy iść dalej.

Warto dodać, że Seven League obecnie kooperuje między innymi z UEFA, a także z NBA.