Ze świata 11 lutego 2018

Bayern z grupą hotelową

FC Bayern Monachium, klub piłkarski występujący w 1.Bundeslidze, zawarł umowę handlową z grupą Marriott International.


Partnerstwo wystartowało z dniem parafowania kontraktu. Będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/20.

Na mocy porozumienia marka Courtyard by Marriott będzie wyłącznym partnerem hotelarskim Bayernu.

W ramach współpracy członkowie programu Marriott Rewards otrzymają możliwość zamienienia punków członkowskich na bilety na mecze Bayernu. Dodatkowo będą prowadzone loterie, w których będzie można wygrać wejściówki na wyjątkowe potyczki.

Dodatkowo, na Allianz Arenie powstanie apartament Courtyard by Marriott.

– Cieszymy się, że dwie wiodące marki, Courtyard by Marriott i FC Bayern, nawiązują długoterminową współpracę. Marriott International to największa sieć hotelowa na świecie, zaś FC Bayern jest jednym z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich. Jestem przekonany, że jest to idealne połączenie – Karl-Heinz Rummenigge, prezes FC Bayernu.

– Jestem szczególnie zadowolony, że nasi fani mogą również czerpać korzyści z tego partnerstwa – dodał Rummenigge.