Ze świata 29 stycznia 2018

World Surf League z ważną umową

Platforma mediów społecznościowych Facebook zapowiedziała wyłączne cyfrowe partnerstwo z World Surf League.


Kontrakt ma obowiązywać przez dwa lata, do końca 2019 roku. „Forbes” informuje, iż wartość transakcji za ten okres może sięgnąć 24 milionów euro.

Zgodnie z porozumienie Facebook będzie miał na wyłączność prawa do transmisji na żywo z wydarzeń WSL. Będą to między innymi Championship Tour, Qualifying Series 10,000 oraz Big Wave Tour.

W 2017 roku strony związały się umową niewyłączną. Na jej mocy transmisje prowadzone były jednocześnie na stronie organizacji, jej aplikacji mobilnej oraz Facebooku.

Jak przyznaje Sophie Goldschmidt, dyrektor wykonawczy WSL, dzięki nowemu porozumieniu możliwe będzie dostarczenie darmowych treści do jeszcze większego grona fanów.

Co ciekawe, wydarzenia WSL w zeszłym roku na Facebooku śledziło prawie 14 milionów osób. Najwięcej z USA, Brazylii i Meksyku.