Koszykarska liga na Twitterze
Liga Dia, najwyższy koszykarska liga kobiet w Hiszpanii, podpisała ważną umowę. Dzięki niej mecze będzie można obejrzeć na Twitterze.
W ramach trójstronnego kontrakt zawartego między Twitterem, Hiszpańską Federacją Koszykówki oraz Dia, sponsorem tytularnym ligi, w każdej kolejce prowadzona będzie transmisja strumieniowa z jednego meczu.
Spotkania będzie można obejrzeć za pośrednictwem konta federacji – @baloncestofeb.
Debiut już mają za sobą. W ostatni weekend pokazano w ten sposób już pierwsze spotkanie.
Umowa z Twitterem będzie istnieć wraz z partnerstwem z Teledeporte, kanałem sportowym nadawcy publicznego TVE.
Co więcej, Twitter opracował także dedykowane emoji do hasztagu #LigaDia.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Aryna Sabalenka otwiera konto na YouTube vlogiem z Wimbledonu
Zaledwie dzień po potwierdzeniu wycofania się z turnieju w Kanadzie Aryna Sabalenka zaskoczyła świat, tworząc swój nowy kanał na YouTube.


![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-768x512.jpeg)
