Ze świata 10 stycznia 2018

Turniej Czterech Skoczni nie zmieni agencji

Turniej Czterech Skoczni, którego ostatnią edycję w doskonałym stylu wygrał Kamil Stoch, będzie w dalszym ciągu wspierany przez znaną agencję.


Nowy kontrakt między Vierschanzentournee a Infront parafowano na okres czterech sezonów.

Dodajmy, iż współpraca między stronami rozpoczęła się od sezonu 2010/11. Na mocy umowy agencja pozostanie właścicielem wszystkich praw marketingowych do tego wydarzenia w zakresie globalnym.

– Turniej Czterech Skoczni to niewątpliwie jeden z najważniejszych produktów premium w sporcie międzynarodowym. Dzięki dobre i bliskiej współpracy z Infront możemy stopniowo zwiększać jakość imprezy dla wszystkich czterech lokalizacji – przyznał Walter Vogel, dyrektor zarządzający DSV Marketing, marketingowej dywizji Niemieckiego Związku Narciarskiego.

Przypomnijmy, iż organizatorem Turnieju Czterech Skoczni jest DSV oraz OSV (Austriacki Związek Narciarski).