Ze świata 20 grudnia 2017

Juventus z nowymi możliwościami

Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, powiększa swoją globalną obecność poprzez nowe, licencjonowane kolekcje produktów w Japonii, Chinach i Australii.


Giganci Serie A TIM wydadzą ekskluzywną kolekcję markowych walizek, dopasowanych ubrań rekreacyjnych i akcesoriów, takich jak pokrowce na telefon, breloki do kluczy, portfele, czy kubki. Wdrożą też w Japonii gamę akcesoriów samochodowych, w tym rolety przeciwsłoneczne.

Wszystkie produkty będą dostępne na platformach ecommerce takich jak VIP.com, jak i w wybranych centrach handlowych w poszczególnych regionach.

Jest to możliwe dzięki współpracy z IMG, która reprezentuje Juventus na terytoriach Azji, Australii oraz Nowej Zelandii.

– Cieszymy się, że możemy budować nasz program licencyjny w Azji i Australii, a zarazem napędzać markę Juventus poprzez różne produkty – powiedział Luca Montesion, menedżer ds. licencji w klubie.

– Zaprezentowanie nowej tożsamości i logo Juventusu daje wiele ekscytujących możliwości dla przyszłej, jak i ciągłej rozbudowy marki – dodał Marcelo Cordeiro, dyrektor ds. licencyjnych w IMG.