Ze świata 29 listopada 2017

Lidl zwiększa zaangażowanie w piłkę ręczną

Sieć marketów Lidl podpisała kontrakt z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF). Kolejny raz.

Na mocy umowy firma będzie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy EHF mężczyzn, które odbędą się na początku przyszłego roku.

Lidl będzie oficjalnym partnerem imprezy w zakresie świeżej żywności. Otrzyma na mocy kontraktu szeroką możliwość ekspozycji marki w trakcie trwania całego wydarzenia rozgrywanego od 12 do 28 stycznia w Chorwacji.

Pakiet praw obejmuje naklejki podłogowe na parkietach, a także reklamy na tablicach LED. Lidl skorzysta także z oficjalnego logo wydarzenia. Będzie mógł je umieszczać na wybranych produktach sprzedawanych w sklepach detaliczny w całej Europie.

Lidl planuje również uruchomienie działań, dzięki którym fani będą mogli wygrać bilety na mecze odbywające się w Arenie Zagrzeb.

W zawarciu umowy pośredniczyła agencja Infront Sports & Media.