Walczą o LaLiga
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2016/07/10694.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2016/07/10694.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2016/07/10694.jpg)
Giganci internetowi, Amazon oraz Facebook, są zainteresowani nabyciem praw do rozgrywek piłkarskiej LaLiga.
Według informacji „El Confidencial”, obie platformy wezmą udział w kolejnym przetargu, w którym oferowane będą prawa od sezonu 2019/20.
Javier Tebas, szef LaLiga, zarządcy dwóch najwyższych klas rozgrywkowych, potwierdził informacje o Amazon i Facebooku. Dodał też, że wysłuchają każdej oferty.
Obecnie LaLiga generuje około miliarda euro rocznie z tytułu krajowych praw medialnych i 650 milionów na rynku międzynarodowym. Przy następnym przetargu te wartości mają być wyższe o około 300-400 milionów euro każda.