Ze świata 5 listopada 2017

Angielska federacja z dużą marką

Angielska Federacja Piłkarska (FA) związała się kontraktem sponsorskim z potentatem na rynku elektroniki użytkowej.


Trzyletnią umowę podpisano z firmą LG. Na jej mocy południowokoreańskie przedsiębiorstwo zyska możliwość ekspozycji marki na obiektach oraz poprzez zasoby medialne organizacji zarządzającej piłką nożną w Anglii.

Będą to między innymi wszystkie rundy Emirates FA Cup czy domowe spotkania pierwszej reprezentacji Anglii.

Dodatkowo LG dostarczy ekrany, które zostaną zainstalowane na Wembley oraz w ośrodku treningowym St George’s Park.

Wedle informacji brytyjskich mediów kontrakt oscyluje w okolicach 4 milionów funtów za rok.

– LG jest wiodącym innowatorem w dziedzinie technologii i cieszymy się, że będziemy współpracować z FA, tak w zakresie wsparcia sieci szkolenia młodzieży, jak i doposażenia Wembley w najlepsze produkty, które umocnią jego pozycję jako wiodącego ośrodka sportowego i rozrywkowego – przyznała Carolyn Anderson, dyrektor ds. marketingu LG UK.