Ze świata 10 października 2017

Adidas straci kolejny klub

Adidas traci kolejne kluby piłkarskie, z którym łączy markę długoletnia współpraca. Tak się stało z Olympique Marsylia czy FC Schalke 04. Teraz czas na kolejną legendę.


Chodzi o AC Milan, choć w tym przypadku to Niemcy nie chcą dłużej współpracować. Według informacji „La Gazzetta dello Sport”, po 20 latach, zostanie zakończona ta kooperacja.

Miała ona obowiązywać do 2023 roku. Przypomnijmy, iż ostatni raz umowa była negocjowana w 2013 roku. Na jej mocy na konto klubu za sezon wpływa około 19,7 miliona euro.

Ponoć Adidas chciał rozwiązać współpracę już przed obecną kampanią. Ostateczne zdecydowano się na utrzymanie kooperacji do 2018 roku.

Prawdopodobnie oficjalna informacja o zakończeniu umowy pojawi się na przełomie roku.

Nie wiadomo jaką rekompensatę będzie musiał zapłacić Adidas za skrócenie obowiązującego kontraktu.

AC Milan stanie zatem przed wyzwaniem znalezienia nowego sponsora technicznego. To idealna okazja dla New Balance i Under Armour, które ciągle poszukują dużych marek na europejskiej scenie piłkarskiej. Być może do gry wejdzie także Nike. Zapewne dowiemy się tego za kilka miesięcy.