Ze świata 13 września 2017

Golden State Warriors z Rakuten

Kolejna franczyza National Basketball Association (NBA) zyskała wsparcie sponsora, który będzie promował się na koszulkach meczowych.


Tym razem mowa o Golden State Warriors. Kontrakt zawarto z japońskim potentatem na rynku handlu elektronicznego, czyli firmą Rakuten.

Co ciekawe, umowa jest niezwykle lukratywna. Na mocy trzyletniej umowy na konto klubu będzie wpływać 20 milionów dolarów za sezon.

Tym samym jest to największa tego typu umowa w NBA. Jak informuje „ESPN”, jest ona niemal dwukrotnie większa od kontraktu jaki zawarli Cleveland Cavaliers z firmą Goodyear.

W ramach szeroko zakrojonej współpracy firma będzie między innymi sponsorem tytularnym ośrodka treningowego zespołu. Będzie on się nazywał od teraz Rakuten Performance Center.

Rakuten będzie także oficjalnym partnerem Golden State Warriors w zakresie handlu elektronicznego, wideo na żądanie i marketingu partnerskiego. 

Viber będzie oficjalnym komunikatorem oraz aplikacją dzwoniącą, a Kobo będzie oficjalnym ereaderem.

Przypomnijmy, iż to kolejne tak duże zaangażowanie firmy w sport. Od sezonu 2017/18 jest ona także sponsorem głównym FC Barcelony (czytaj więcej >>). Wspiera także piłkarską J. League (czytaj więcej >>).