Mastercard sponsoruje The Open
146. turniej The Open, należący do tzw. golfowego Wielkiego Szlema, potrwa do 23 lipca i odbędzie się na słynnym polu golfowym Royal Birkdale, w pobliżu Liverpoolu. Organizatorzy spodziewają się ponad 200 tysięcy widzów.
Obserwujący zmagania na miejscu fani golfa będą mogli korzystać z aplikacji Qkr do zamawiania jedzenia i napojów oraz płacenia za nie bez konieczności opuszczania swoich miejsc na trybunie głównej przy 9. dołku.
Aplikacja mobilna Qkr jest zintegrowana z portfelem cyfrowym Masterpass, który pozwala konsumentom bezpiecznie przechowywać dane ich kart płatniczych i zapamiętywać preferencje użytkownika.
– Nawet w porównaniu z pierwszymi latami mojej kariery innowacje w golfie podniosły standardy i zaostrzyły sportową konkurencję. Dla fanów najważniejsze są emocje i możliwość śledzenia rywalizacji. Dlatego popieram wszelkie innowacje, takie jak Qkr od Mastercard. Szkoda czasu na stanie w kolejkach, gdy można złożyć zamówienie na telefonie i skorzystać z dostawy prosto na trybunę – powiedział Mark O’Meara, profesjonalny golfista i ambasador marki Mastercard.
– Nieprzerwanie poszukujemy sposobów na udostępnienie technologii Mastercard, aby zapewnić posiadaczom naszych kart jeszcze wygodniejsze płatności. Niezależnie, czy chodzi o imprezę sportową, taką jak The Open, o występ artystyczny, czy o wyjście do restauracji, kluczowa jest możliwość cieszenia się wrażeniami. Naszą rolą jest więc ograniczanie czasu poświęcanego na płatność i niepotrzebne stanie w kolejkach – dodał Mark Barnett, prezes firmy Mastercard w Wielkiej Brytanii i Irlandii.