Suplementy dla Interu
Inter Mediolan, siódmy zespół poprzedniego sezonu Serie A TIM, pozyskał nowego partnera w zakresie suplementów żywieniowych i sportowych.
Roczny kontrakt zawarto z marką Prozis. Portugalska firma będzie dostarczać włoskiem klubowi piłkarskiemu swoje produkty.
– To duża firma, która wybrała nasz klub jako międzynarodową platformę do rozwijania nowej działalności oraz synergii – powiedział Giorgio Brambilla, dyrektor ds. sprzedaży Interu.
Warunków finansowych współpracy nie ujawniono.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
