Ze świata 5 kwietnia 2017

Coca-Cola za Pepsi

Major League Baseball (MLB) nawiązała współpracę z koncernem Coca-Cola. To oznacza koniec relacji ligi z PepsiCo.


Wieloletnia umowa wejdzie w życie z początkiem sezonu 2017. Na jej mocy Coca-Cola została oficjalnym napojem bezalkoholowym MLB.

W ramach kontraktu firma uruchomi inicjatywy angażujące kibiców poprzez oficjalną stronę internetową ligi, aplikacje mobilne, kanały mediów społecznościowych, jak i witryny franczyz uczestniczących w rozgrywkach.

Coca-Cola będzie też korzystać z ekspozycji na platformie MLB Network oraz MLB.tv.

Co więcej, Coca-Cola już kooperuje z osiemnastoma zespołami MLB: Atlanta Braves, Baltimore Orioles, Boston Red Sox, Chicago White Sox, Cincinnati Reds, Colorado Rockies, Houston Astros, Los Angeles Angels, Los Angeles Dodgers, New York Mets, Philadelphia Phillies, Pittsburgh Pirates, St. Louis Cardinals, San Diego Padres, San Francisco Giants, Texas Rangers, Toronto Blue Jays oraz Washington Nationals.

Dla Coca-Cola jest to także powrót do jednej z czterech głównych lig zawodowych w USA, po tym jak w kwietniu 2015 roku przegrała bój o NBA z PepsiCo. Zresztą ci ostatni wspierają także NHL oraz NFL.