Ze świata 24 lutego 2017

World Baseball Classic sponsorami stoi

Tegoroczna edycja World Baseball Classic, która odbędzie się w dniach od 6 do 22 marca, nie ma problemu z pozyskaniem sponsorów.


Baseballowy turniej międzynarodowy może liczyć na wsparcie dewelopera gier GungHo, szwajcarskiego zegarmistrza – markę Hublot, japońską firmę logistyczną Nippon Express oraz świadczącą usługi finansowe Nomura Securities.

Wszystkie te firmy zostały globalnymi sponsorami wydarzenia, które będzie rozgrywane na arenach w Japonii, Meksyku, Korei Południowej i USA.

Wspomniani sponsorzy będą korzystać ze znaczącej obecności na wszystkich sześciu obiektach oraz we wszystkich kanałach medialnych World Baseball Classic.

Ale to nie wszyscy sponsorzy. Delta Air Lines będzie oficjalnym przewoźnikiem imprezy.

Nie brakuje też mniejszych umów. Na przykład Kia będzie w Seulu przewozić zawodników drużyn narodowych. Z kolei Asahi będzie sponsorem prezentującym w obu rundach rozgrywanych w Tokio.

Łącznie do imprezy przystąpiły 23 firmy, co jest rekordem. – World Baseball Classic to turniej jedyny w swoim rodzaju, a różnorodność partnerów marketingowych związanych z edycją 2017 jest świadectwem jego unikalnego charakteru oraz zasięgu – przyznał Dominick Balsamo, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Major League Baseball.