Mediapro pomoże Urugwajczykom
Urugwajska Federacja Piłkarska (AUF) poinformowała, iż będzie współpracować z agencją Mediapro w zakresie dystrybucji praw.

Okresu na jaki zawarto umowę o współpracy nie ujawniono. Wiadomo jednak, że obejmie ona mecze towarzyskie oraz turnieje towarzyskie z udziałem pierwszej reprezentacji.
Mediapro będzie także pełnić funkcję konsultanta w zakresie prawa medialnego, brandingu, sponsoringu i umów z dostawcami.
Przedstawiciele federacji uważają, że taka współpraca pozwoli zwiększyć wartość drużyny narodowej, a także „zrozumieć najlepsze praktyki i strategie”.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Duńczycy wyrównują budżety kobiecej i męskiej reprezentacji piłkarskiej
Duńska federacja piłkarska (DBU) ogłosiła, że budżet kobiecej reprezentacji w piłce nożnej wzrośnie o cztery miliony euro w nadchodzących latach, a do 2028 roku zrównają się z budżetem drużyny męskiej. Taki krok ma na celu promowanie równości w sporcie oraz zapewnienie lepszych warunków dla piłkarek.



