Ze świata 18 lutego 2017

NBA D-League z Gatorade

National Basketball Association Development League (NBA D-League) z pierwszą taką dużą umową sponsorską. To z całą pewnością dopiero początek.


Rozgrywki mające na celu rozwój koszykówki w USA będą miały sponsora tytularnego. Została nim marka Gatorade należąca do PepsiCo.

Producent napojów izotonicznych będzie wspierał NBA D-League na mocy wieloletniej umowy. Na jej mocy od sezonu 2017/18 rozgrywki będą oficjalnie nazywać się NBA Gatorade League (NBA G-League).

Co ważne w tej umowie to fakt, iż jest to pierwsza liga zawodowa w Stanach Zjednoczonych, które będą miały nazwę sponsora w nazwie.

Oczywiście liga zyskała nowe logo, które będzie widoczne we wszystkich możliwych miejscach, od trykotów meczowych i piłek, po działania w mediach społecznościowych.

Gatorade ma także pracować z zawodnikami nad zwiększeniem ich wydajności. Wszystko za sprawą oddziału brandu Gatorade Sports Science Institute.