Ze świata 9 lutego 2017

Z HTC do LFC

Liverpool FC, klub występujący w Premier League, zatrudnił wiceprezesa HTC ds. marketingu i sponsoringu. Jakie stanowisko czeka na niego na Anfield Road?


Markus Breglec będzie nowym dyrektorem marketingu. To nowe stanowisko w klubie. Jego celem będzie przede wszystkim stworzenie strategi stymulującej wzrost inspirowany innowacyjnymi formami współpracy.

Nowy pracownik skorzysta z dziewiętnastoletniego doświadczenia, które nabywał w opracowywaniu strategii dla takich marek jak Nike, Sony, czy Adidas. To powinno mu pomóc w angażowaniu fanów klubu.

To dzięki niemu kilka lat temu HTC zostało partnerem UEFA Ligi Mistrzów i UEFA Ligi Europy.

– Marketing jest istotnym elementem naszego sukcesu komercyjnego – przyznał Billy Hogan, dyrektor zarządzający i handlowy LFC.

– Głównym celem Markusa będzie doprowadzenie klubu bliżej setek milionów naszych fanów na całym świecie – dodał.