Ze świata 24 listopada 2011

Messi na okładce gry

EA Sports ogłosiło, że Leo Messi podpisał wieloletnią umowę na promowanie gier z serii FIFA. Pierwszym sposobem promocji będzie okładka gry FIFA Street.

Partnerstwo będzie prowadzone na wielu płaszczyznach, a Messi zostanie ambasadorem marki EA Sports. Obie strony będą równiez wspomagać Fundację Messiego wspierającą edukację i opiekę medyczną dzieci na całym świecie.

FIFA 12, która pojawiła się na rynku w tym roku sprzedała się w rekordowej ilości egzemplarzy (3,2 milionów).

– Chcę być częścią zespołu produkującego najlepszą grę piłkarską na świecie.  EA Sports jest marką, która podziela moje wartości odpowiedzialności, kreatywności i dążenia do perfekcji – powiedział zawodnik FC Barcelony.

– Nasza seria FIFA jest najlepiej sprzedającą się grą piłkarską na świecie, a Leo Messi jest piłkarzem numer jeden na świecie. To partnerstwo prawdziwych supergwiazd – dodał Matt Bilbey, dyrektor generalny piłki nożnej w EA Sports.

SportMarketing.pl rozmawiał także z pracownikiem Electronic Arts – Kennethem Benedictem – na temat pozostałych gier sportowych. Rozmowę przeczytać można TUTAJ.