Ze świata 31 stycznia 2017

Co będą promować wytwórnie przy Super Bowl?

Już 5 lutego odbędzie się mecz Super Bowl, czyli finałowa rywalizacja w National Football League. To świetna okazja także dla wytwórni filmowych.


Co prawda za 30-sekundowy spot reklamowy w przerwie rywalizacji należało zapłacić 5 milionów dolarów, ale nie jest kwota zniechęcająca gigantów amerykańskiego kina.

I choć tytułów filmów, które będą promowanie nie ujawniono, to spekulacji jest sporo.

Disney pozyskał miejsce na dwa spoty. Prawdopodobnie będą to reklamy „Strażników Galaktyki 2” i piątej odsłony „Piratów z Karaibów”.

Także Fox nabyło dwa miejsca. W tym przypadku będzie to zapewne spot „Logana” i thrillera „Lekarstwo na życie”. Z kolei Universal zapowie w taki sposób nową wersję „Słonecznego Patrolu” lub kolejnej części serii „Transformers”.

Sony pozyskało miejsce na jedną reklamę i będzie to prawdopodobnie promocja „Spider-Man: Homecoming”. Nie ma natomiast żadnych wieści o Warner Bros, które najpewniej nie wykupiło praw.