Ze świata 24 listopada 2011

Ronaldinho zmienił barwy

Czy Ronaldinho nie kojarzył się do tej pory z Pepsi? Zapewne wiele osób ciągle pamięta go z wielu reklam. Teraz nadszedł czas na bardzo duże zmiany.

\"\"
Słynny Brazylijczyk od powrotu do ojczyzny nie był aż tak łakomym kąskiem reklamowym. Jednak Coca-Cola postanowiła wykorzystać jego wizerunek. Taki transfer można chyba porównać tylko do przejścia z FC Barcelona do Realu Madryt.

Dlaczego Coca-Cola zdecydowała się na taki krok? Otóż chce być jak najlepiej kojarzona z Mistrzostwami Świata w 2014 roku, które odbędą się w kraju kawy. Dodajmy, iż Ronaldinho podpisał kontrakt właśnie do tego roku.

Zawodnik Flamengo z tytułu umowy dostanie 620 tysięcy euro. Niby niewiele, ale pamiętać trzeba o regionalnych charakterze kontraktu.

Warto dodać, iż to nie jedyna nowa twarz Coca-Coli. Do Ronaldinho dołączy również Marta, najlepsza piłkarka świata. Czy uda im się wypromować napój w Brazylii i przy okazji zrobić dobrą reklamę mundialowi? W to nie należy wątpić. Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem tych mistrzostw i to jest jej szansa na usunięcie konkurencji w cień.

Smaczku całej sytuacji dodaje fakt, iż Pepsi od wielu lat jest partnerem reprezentacji Brazylii. Tym samym będziemy obserwować rozwój sytuacji, bo walka między tymi dwoma gigantami zapowiada się tym razem niezwykle pasjonująco.

A na koniec przypomnijmy kilka spotów Pepsi z Ronaldinho w roli głównej: