Ze świata 3 stycznia 2017

NFL z Sina Weibo

National Football League (NFL) rozpoczyna oficjalną współpracę z Sina Weibo. Czy zaowocuje ta strategiczna umowa partnerska?


Chińczycy zyskali prawa do strumieniowej transmisji do sześciu meczów sezonu zasadniczego, jak i finałowego Sunday Night Football w ramach 17. kolejki. Dodatkowo Sina Weibo pokaże trzy mecze serii play-off i Super Bowl.

– Sina Weibo jest doskonałym partnerem dla NFL dzięki czemu zaangażujemy fanów w całych Chinach (…) Jesteśmy przekonani, że będzie to wartościowe i długoterminowe partnerstwo z korzyściami dla NFL i naszych sponsorów w Chinach – powiedział Richard Young, dyrektor zarządzający NFL China.

Sina Weibo jest jednym z najbardziej popularnych kanałów social media w Chinach. Mówi się nawet o 132 milionach aktywnych użytkowników dziennie.

To kolejne działania włodarzy NFL na rynku chińskim w ostatnim czasie. Kilka dni temu informowaliśmy o pozyskaniu oficjalnego ambasadora ligi w Chinach. Czytaj więcej >>